onsdag 18. mars 2009

Norsk filmprosjekt

Heisann

Vi er nettopp ferdig med et slags filmprosjekt vi har hatt i norsken. Dette prosjektet gikk ut på å lage en informativ filmsnutt om Sandvika vgs, med neste års skoleelever som målgruppe. Jeg var på gruppe med Hans Erik, Martin, Jarle og Knut.

Vi valgte å lage filmen på en litt spesiell måte. Som en "intro" valgte vi et litt mer reklame- aktig oppsett, som deretter gikk over til en mer informativ, men samtidig underholdende film. Med reklame- aktig oppsett mener jeg at vi prøvde å fremstille skolen på den beste måten, slik reklameprodusenter gjør når du skal reklamere for deres produkter.

Først og fremst vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med resultatet på filmen, og jeg synes vi fullførte oppgaven veldig greit. Alle på gruppa jobba like bra individuelt som vi gjorde samlet. Vi hadde respekt for hverandre, og hørte på hva de andre foreslo.

Prosjektet var veldig morsomt, spesielt med tanke på at jeg(og trolig de andre på gruppa) synes sånne filmprosjekter er veldig interessant og spennende. Man får også muligheten til å komme seg bort fra den "vanlige" skoledagen, noe som alltid letter på humøret.

Til slutt vil jeg gi en takk til Knut Håkon som tilbringte over hele seks timer på å redigere filmen ferdig, dagen før foredraget. Tusen takk!<3

Ingen kommentarer: